![](https://olja1969.wordpress.com/wp-content/uploads/2021/07/statistika.jpg?w=959)
Pre nešto više od 11.godina bilo je puno izazova .Takođe, informacija previse.Umesto jedne prezentacije,tada ŠRP škole, kao osmišljeni tematski dan/nedelja i međupredmetna korelacija , bilo je neophodno uvažiti i sopstvene mogućnosti…
Amatersko isprobavanje filtera u fotošopu,zatim ciljevi i zadaci.Čini mi se da su deca čak imala i svoj plakat ,gde su u oblačićima upisivala vrste rečenica …Uvek je bilo prisutno i aktuelno pitanje kojoj vrsti životinja pripada Bambi , s obzirom da su jeleni i srndaći srodnici…Postoje informacije i tumačenja,kako roman i filmovi nisu bili usklađeni…Ilustratorima u Diznijevom studiju dovodili su male šumske životinjice ,čije su pokrete pratili i crtali …U nekim kolumnama napisano je da pejsaži u Evropi se bitno razlikuju od onih koji su predstavljeni na samom filmu…. Tadašnji nastavni plan i program je imao cilj da deci približi vrednost života . Tako je i danas sa znatnim limitima koji su nametnuti…Nakon obrade teksta „Bambi“, pre 11.godina učila se i bila je analizirana narodna lirska pesma „Jelenče“…
Svojstven paradoks svim živim bićima o nestajanju, o nepolaznom bolu roditelja i dece,upakovan u humor, kroz crtane filmove da samo sećanja spašavaju od ogoljenog i sirovog predatorstva…
Posle toliko vremena,postojala je ambicija da napravim kviz u jednom veb alatu,ali mi se tog trenutka učinilo da je to odavanje počasti narodima, koji praktično imaju neprestanu dominaciju …Čak i neke okolnosti ovih junskih dana,listajući udžbenike presudile su deci predložim prirodniji klasični način učenja…Nadam se da im je bilo zabavno i da im je bio zanimljiv film „Bambi 2“.
ps.Moj lični izazov da koristeći i dalje isti program napravim bojanke ,uz klipart,ukucavajući slova, reči i rečenice kao vizuelni podsticaj …Trenutno sam zadovoljna postignutim,a možda ću ista pravila primenjivati u stvaranju nekih drugih nastavnih listića.Deca najbolje pamte i stiču pozitivan transfer znanja ,kada zapisuju rečenice i boje oblike.